March farewell

so much drama
heartache
fake smiles
broke
but here i am still standing for my opinion


3 minggu yang lalu saya dapat msg dari spa
2 minggu yg lalu saya jawab test spa
minggu lepas, dukacitanya saya gagal
its okay, saya tahu ada hikmah
Tuhan mesti dah susun baik punya jalan cerita saya *cliche tapi betul

I've never been the smart one in my siblings.
aku anggap itu luck
its my effort, so i deserved it
my older brother, he can focus one things at one time. sekali focus. PAP! masuk. camtulah.
my youngest brother, pun sama i think. focus apa semua. selalu cemerlang *dulu muahaha. sekarang dia aktif sukan jadi ketua tingkatan. got distracted. biasa

aku?
I have to do a lot of exercise, practise *ye practise makes perfect
like
every effort is counted
so ye.
siapa rajin dia dapat
siapa malas kau memang forever loser

jadinya masuk ipta.
sekarang aku sedar.
be humble, down to earth gila gila (?)
anggap la semuaorang tu tinggi and pandai nak mamp0s dari kau. dengan rasa camtu kau akan rasa berlomba lomba nak jadi higher jugak.
takyah la rasa diri tu gampang bagus, masuk tu ni last2 kerja tak siap, tak boleh bagi commitment apa semua end up susahkan semua pihak *daa obvs pointed to someone

I got distracted. biasa.

lately i have no time to layan my feelings. usually i will wrote in my phone on notes but yeee to busy. oh and march going to end soon.

march you treat me well
i hate my groupmates *takdak kena mengena pun
Tuhan terima kasih bukakan hati pintu umi abah. i love my family, my boys. again biarlah hanya Tuhan dan saya saja yang tahu :')

ughhhhhhhhhhhhhhhhhh #roadtofinal. doakan saya dapat B+ at least untuk subject 4 credit hour dan dapat A kalini untuk subject textile tak lupa juga phhysicsZzz :')

,sm3

Comments